Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2017 08:58 - Бях чужденец отвлечен - Какво трябва да кажа, ще ви шокира
Автор: zahariada Категория: Хоби   
Прочетен: 1294 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях чужденец отвлечен - Какво трябва да кажа, ще ви шокира
Публикувано на 12 Януари 2017 от Шон Адл-Табатабай в Конспирации


image

 Един чужденец отвличан е излязъл и публично разкри извънземни на плана имат за човечеството през следващите няколко години. След като бе отвлечен от извънземни през последните 17 години от живота си, за анонимен отвлечения казва, че иска да сподели опита си с обществеността, така че те могат да научат истината за извънземните.   


В онлайн публикация в популярен форум конспирация, извънземна отвлечения разкрива:

  • Как чужденци са в състояние да комуникират чрез телепатия в една с друга 
  • Тайните за историята на Земята, скрити от нас от нашите управници
  • Как Вселената се е появила (това не беше Големия взрив или "Бог" в съответствие с тези същества)
  • Какво е бъдещето за човешката раса 

Пълното разкриване: Revelations на извънземен Encounter.

Моето име е [редактира]. Аз съм [редактира] години и аз ще ви уведомим веднага, има един куп бюлетини за кой съм, защо съм тук, и това, което съм преминал през в живота ми.

Мислите, че ще минават през главата ви, докато четете това ме държат буден стотици безсънни нощи в живота ми.

Аз съм разпитан моя здрав разум много пъти, но мога да ви уверя, във възможно всеки път, аз съм съвсем нормален.

Аз не съм одобрявал тази история, или казва, че дори наистина наистина се е случило. Аз само да кажа, че вярвам, че това се случи с мен.

I може да бъда луд. Аз може да свикна да се разпространява разсейване. Не знам. Аз съм просто  с това, което го няма в главата ми в продължение на четиридесет години, и казва, че искал да го е.

Само имайте предвид, ако бях казвам това поради някаква друга причина, отколкото на истинска любов за тази планета, щях да го казвам, за да холивудски агент или издател книга и ви зарежда пари, за да го прочете. Не съм.

Ние всички имаме нашите мотиви за който се изготвя на езотеричното. Моят беше НЛО.

Не ми интересно към тях, но имат интерес към мен. Тя започна, когато бях само на 4-годишна възраст. И тя си отиде от досега.

Първият ми опит беше лице в лице среща със странно малко Същество. Ние съобщаваме от телепатия и тази връзка остава и днес.

Това е един от начините вид комуникация. Аз питах един милион въпроси, но никога не получих отговор на нито един от тях.

Е, с изключение на един, предполагам. Предполагам, че тя трябва да бъде в състояние да ме чуе. В един въпрос Попитах най получих отговор. Това просто не беше отговорът, който ми се искаше.

Естествено, че искам да знам какво се случва ... и винаги съм чул един и същ отговор. "Когато дойде време, ще знаете." Е

Аз съм отишъл години, без взаимодействие, но тя винаги се връща. Да. Съществото беше женско и доста майчински в комуникацията си с мен.

Тя ми казва неща. За себе си и за тях, и за тази планета. И това е история.

Изглежда, аз съм бил в този доста време също. Аз съм много стара душа. Тя ми каза наскоро един куп неща, които съвсем честно, аз вече знаех, някак си.

Аз знам едно нещо със сигурност. Наред с другите неща, аз съм воин през и чрез. Че аз не трябва да бъда разказвана. Но точно колко от един воин, нямах представа.

За съжаление като сърцето на лъв само стане ли досега. И за мен, никога не е било достатъчно далеч.

Ето защо аз съм се научил да се бори с ума ми този път. Въпреки, че съм прекарал голяма част от живота си в една субкултура на насилието през това време, сега виждам, че трябваше да бъде там, за да се отучат начините Винаги съм обработват моите сблъсъци. В този живот също, но още повече, че в миналите ми животи.

Аз наистина съм уморен от всичко това. Той е бил достатъчно дълго. Твърде много хора са починали мисли бихме могли да ги (елитната сила контролиране на света) победи във физическа конфронтация.

Те не започна всъщност "ме отвлича", докато бях на 31 години все пак. И аз предпочитам да мисля за себе си като "вземат" не отвлечена.

За последните 17 години това е било едно и изключва отново нещо. Току-що бях отишъл 5 години без каквито и да било контакт или комуникационни инциденти, но през август 2016 г. (като преди 4 месеца) нещата станаха много сериозни, много бързо.

Животът е като нормален, тъй като мисля, че някога е бил за мен. Аз бях точно там, където исках да бъда, и удобно с всичко живота ми ставаше. Mine е имало живот на постоянна реконструкция и промяна.

Легнах си една събота вечер точно като всяка друга нощ. Но в неделя сутринта не беше всичко друго, като всяка неделя бе преживяла преди.

Събудих се и веднага осъзна какво се е случило. Бях замразяване. И мокър до кости. И аз се чувствах като бях в сън. Били ли сте някога под упойка? Същото чувство, когато се събуди. Това е като да се върне от, хм, аз не знам къде, но това е издайнически знак.

Но този път имаше повече. Имах глава, пълна с идеи и абсолютна необходимост да се търси и да се свържете с хора, точно като всички вас.

А, тя е обратно. Както никога до сега. И тя трябваше да каже много неща в последните три месеца. Еха!

Какво аз ще ви кажа, беше ми разкри, малко тук, парче там, над моя живот. Това наистина никога не прави много смисъл за мен обаче, до сега. Сега имам цялата истина.

И аз се извинявам на хората, съм бил трудно с, но не можете да си представите натиска съм под с това.

Това е много, много трудно да слушате теории, които познавам, са непълни или разсейване, докато не притежава способността да представи това, което знам до момента. Казаха ми да не казва на никого.

Така че, преди да отиде по-нататък, имам нужда от теб, за да се разбере нещо. Прочетете тази следващия ред толкова пъти, колкото е необходимо.

Ние, не са това, което сме били научени да вярваме, че сме! Въобще не. Нищо!

Какво аз ще ви кажа, може да промени живота ви. По какъв начин е изцяло от вас.

Виждам го един от трите начина, ще ме мразят завинаги, ще прегърне тази и ме познават завинаги, или ще ми се обади луд.

Реалността е, че е станала някои много големи лъжи казали. И аз ще направя всичко възможно, за да обясни кой, искам, кога, къде и защо, че заобикалят тези тайни.

Така че тук е, истинската история както аз го разбирам.

Тази планета не е в резултат на Големия взрив или създаването на "Бог", така както Го разбираме. Вселената започнал да съществува, тъй като от една.

The One не е нито жив или мъртъв, мъжки или женски добро, нито лошо. Това просто е ...

The One е отговорен за създаването на цялата рамка, която функционира, за да осигури среда за всичко, за да съществува вътре.

IT, създадена тази планета, и всички други планети, звезди, луни, и всичко между тях.

За разлика от историята ни беше казано, "Бог" не работи сам. В тях имаше някаква помощ.

На създадената няколко интелигентни раси от доброжелателни извънземни, които функционират, за да служи на Вселената. Като този, те са безсмъртни и никога не умират. Те са материални същества все пак, просто не по същия начин, ние сме.

Тези Чужденците са занаятчиите, натоварени с поддържането на целостта на всички The One е създал.

Planet Earth се засява с живот от една раса на безсмъртните чужденците наричат ​​Centaurians от планета, наречена Eden. Той е разположен в звездната система Кентавър.

И когато казвам живот, имам предвид всичко това. Особено ни.

На Centaurians са част от безсмъртната работната сила, че службата за Вселената. Те са учени и генетици. Беше theiru работа за семената на живота в цялата Вселена.

Има едно изключение все пак. Секторът, в които Six водена Звяра изключи.

С помощта на майстор набор от растителен и животински ДНК, предоставена от тази, на Centaurians генно инженерство огромна дневна библиотека на живот.

Земята е била тяхната банка семена и тя се нарича The Едемската градина. Лесно е най-красивата от всички планети. The One наистина е направил чудесна работа.

Те са използвали процес, наречен ген заплитания, и направих тази работа в лабораториите на Eden.

Всеки нов растителен или животински прототип те създават след това беше взето на Земята, където се култивира.

Не всички планети имат същите условия или вида на атмосфера. Така че това също трябваше да се определи кои видове биха могли да съществуват в различни места.

Тази планета е проектиран да поддържа много различни видове среда и климат, които имитират условия около Вселената.

След като тези нови продукти са изследвани, са влизали, и проби се съхраняват, те бяха раздадени на планетите в цялата вселена са най-подходящи за всеки вид.

Въпреки това, в лицето на цялата The One е създал, дори и това не беше перфектен. The One е направил само една грешка. Но това беше голям.

Аз няма да дори се преструвам, че го разбирам. Но в началото, когато едната беше единственото нещо, което съществува, тя става "самотен".

За борба с този проблем, този, самата разделя с 25% да се създаде друга, по-малка версия на себе си.

Този нов номер две по-късно разбрах, че е точно това, което беше. Lesser. The One можеше да се раздели на две и ги направи равни, но тя не го направи.

И когато The One завърши това, което беше тръгнал да правя, който е създаване на Вселената, и безсмъртен работната сила, за да го завърши, номер две се обиди.

Номер Две реализира The One е предоставила никаква роля за каквито и да допринесе за всичко, което е създадено.

При реализиране на единствената цел на това е съществуване, беше да се запази този от превръща самотен отново, номер две реши да напусне.

По това време, номер две не го осъзнават, но изборът да напусне, въведени някои нови неща, за да Вселената. Конфликт. И свободна воля.

Номер две се установява в една далечна ъгъл на вселената. Това не отнема много време да осъзнаят, че това бе всичко сам.

Като този се беше разделен за решаване на същия проблем, така че твърде направил номер две.

Но Number Two не искаше да се изправи пред същата дилема, така че разделя на 6 равни индивиди. И те бързо е заел с разработката този ъгъл на вселената в своя собствена версия на това, което останалата част от Вселената ще бъде като.

Резултатът беше галактически общество на изверги водят от това, което ще дойде да бъде известен като The Six водена Звяра.

Разделянето на 6 лица са повредени ключови бита на познаване и разбиране от съзнанието на цялото.

Това загубили знанието е причината всички същества, които са били създадени, за да пребивава на планетите в този сектор, не са имали душа.

Някои от тези същества са по-лоши от другите, но нито един от тях в действителност може да се счита за добро.

Те са плът и кръв същества, които живеят само за определен период от време и да умре един ден.

Ние бяхме създали начина, по който са били, с душа, поради някаква причина. На Centaurians искаха да създадат интелигентен работник, който ще живеят на Земята и е отговорен за поддържането на целостта на Едемската градина.

С тенденция към тази градина ще бъде изключително деликатен, а понякога и опасна програма. Те се нуждаеха лоста за да се гарантира спазването на работното място.

Също така, тъй свободна воля и конфликти са се появили, когато номер две наляво, беше решено, че от този момент нататък, безсмъртие ще трябва да се заслужи.

Така беше решено, че обещание за безсмъртие, при определени условия, ще помогне мотивира това същество, наречено човешко същество, за да служи по предназначение, за да най-доброто от способността му.

A уникален подход, който ще позволи на хора да съществуват като две отделни половини на едно цяло, са били успешно проектиран от невероятен екип от учени на Eden.

И бързо този проект и мотивите за него, беше одобрена от The One.

Едната половина на човека би съществува в Едем. Другата половина ще съществува на Земята.

Двете отделни половини на човешкото същество са свързани с нещо, наречено душа.

Вътре в тялото на всяка половина от хората, тече чиста форма на енергия, която свързва двете части една към друга.

А телепатична връзка, която позволява на двете части, за да общуват и назад също е много полезна функция за приключване на работата проекти, чиято задача е да се хората.

The половина, която е съществувала на Eden ще работи в лабораторията като генетичен учен да създаде нови форми на живот.

Когато тези растения и животни са били отглеждани на Земята, процесът ще бъде проведено от половинките на Земята на учените, чиито екип е измислил конкретните видове.

Този начин на учения и ботаник или биолог може да споделяте информация за гарантиране на добре обгрижвани и правилно проектирани продукт е крайният резултат от техните усилия.

Тази телепатична връзка е също така никога да не забравяме, дома и по време на битка, а гласът на разума, за да предложи съвет. Един приятел, така че няма значение какво, никой човек би някога да си сам, като тази, която някога е била.

Вие най-вероятно няма да ми повярва, все още, но този глас в главата си, съвестта си, е всъщност това, което е останало на телепатична връзка към нашия колега от Едем.

Разбира се днес ние се повишава до вярваме мисли нещо различно от "това е собствения си глас" ще ви затворят в психиатричното отделение.

Големите заплахи за защита на големи тайни. И големите тайни са със сигурност е далеч от нас за това как и защо е загубил връзка с това.

За да стане безсмъртен, хората трябваше да живее с указания и правила и да се покаже на интелигентност, лоялност, и желанието да бъде продуктивен, честен, допринасящ член на Галактическата общество са принадлежали.

A серия от тестове и уроци ще бъдат включени в живота си, че ще се определи кога те ще бъдат готови да се постигне безсмъртие.

На Земята всичко дневна има срок на годност, което означава, че един ден умира. Това се отнася за всичко, с изключение на едно нещо, на човешката душа.

Когато човек умира на Земята, душата се възнесе на Eden за оценка. Ако е взето решение за душата е готова, двете половини ще се слеят в една безсмъртна същество.

Въпреки това, ако не беше готова, душата ще изпитат нещо, наречено прераждане, когато то е било изпратено обратно на Земята в ново тяло.

След това човекът ще срещнете по-труден път, предназначена да отговори на въпросите, които го пазят от постигане на безсмъртие.

Този комплекс от две части създание ще бъде прототип на изцяло нов подход към концепцията на това да си жив. При успех, хората биха могли да бъдат поставени всички краища на Вселената.

Както Centaurians удар еволюцията на Едемската градина, и нови неговите пътници, беше голям успех.

След близо сто хиляди години еволюция, само една голяма промяна е направена за това как ще работи тази система.

Той първоначално е бил планът да позволи неограничен прераждането и гарантирано безсмъртие в крайна сметка. Въпреки това, имаше непредвидени проблеми, които са възникнали от този идеалистичен изглед.

Резултатът е решение да се позволи на десет шансове да го направим както трябва и да печелят наградата на безсмъртие.

Чрез ограничаване на прераждането до девет пъти, решението да се пренесат някои от другите планети, които са били засети в живота с хората, са преминали контрола на The One.

Между другото, аз ви казах, които звездна система Eden съществува в без да се чувствам сякаш съм се откаже тайна.

За съжаление, има хора тук на земята точно сега търсят това, и те вече знаят, когато те трябва да се търси.

Телескопът Кеплер направил откритие не преди тази година шест месеца през август 2016 г.

Има едно специално планета съвсем близо до Земята. Подобно достатъчно близо, където технологията тук ще позволи на сондата, за да го направи там в следващите 25 години, или така.

Това не е Едем. Но това е една стъпка по-близо. Така че те наистина трябва да бъде спряна, преди те да стигнем до там.

Както казах и преди, аз съм стар душа. И аз опитах повече от веднъж, за да спре тези, които отговарят за това, което аз се опитвам да ви кажа, по време на някои от предишните си животи.

Очевидно е, че никога не съм била на успешната страна на някоя от битките, които са се случили в опит да получат контрол над собствената си съдба.

Сигурен съм, че сте се реализира нещо трябва да отиде ужасно погрешно някъде по линията.

Земята е съвсем очевидно не се използва от Centaurians като жива библиотека вече. Тя се експлоатира, замърсени, и съвсем скоро, ще бъдат унищожени.

Ако не знаете, че има няколко тираничните групи от много богати, много мощни, делови мъже, политически лидери и църковните служители с съмнителни връзки помежду си.

Те принадлежат към групи като The Illuminatii, Римокатолическата църква, Британската монархия, а масоните да назовем само няколко.

Той е широко прието, че тези милиардер Boys клубове нагоре не са по нагоре и нагоре и да съществуват, за да служат на скрити мотиви.

Те са създали, приложени, и изпълнява система от корупция, алчност, контрол, и враждебност в продължение на хиляди години.

Корените на тези сенчести организации са били проследени до времето на Исус.

Последният опит да се справи с тези корумпирани, жаден за власт, тирани беше в началото на 1300-те години.

А много богат група, наречена The тамплиерите, че е приведено в съответствие с Римокатолическата църква, бе установено, някои изключително чувствителна информация за Исус, и Библията.

Като изразиха загриженост към доверен държавен служител за Църквата удържане на тайното знание, тамплиерите бяха предадени и в по-голямата си част, разпуснати и убити жестоко за вървиш срещу Папата.

И оттогава тези елитни тирани са взети в пълна степен от страха те всели в някой, който може да им се противопоставят.

Тяхната хватка върху ресурсите и човешки живота на планетата Земя расте по-силен всеки ден сме избрали да не се прави нищо.

Рицарите са знаели това, което знам. За разлика от мен, те никога не получи шанс да се каже, все пак.

След като знаете защо, и това, което е заложено на карта, ще разберете защо съм го направил моя избор да предлагам да се справи с тези мъже, сложи край на тези лъжи, и опитайте отново да се отървем тази планета от техния контрол.

Елитните тираните, които ни контролират с помощта на пари, работят ръка за ръка с тези, които унищожават някои от нас, като нашата душа.

Римокатолическата църква е истинската контролния пакет зад тези, работещи по света, поробва човечеството, и унищожаване на тази красива планета.

Не съществува един по-силен от човек със смешната шапка, Папата. Нито, че сме хора все пак.

Папата е винаги избира от една тайна, и много дълъг списък от кръвни линии, които се връщат от хиляди години до времето, когато гиганти са бродили по Земята.

Да, аз току-що каза, че. Но това е Трябва да се каже. И някой трябваше да го каже. И това винаги е било моята роля. За да се звъни.

Но този път на поканата, повика ми, ще се чуе. Този път, светът е готов да го чуе. ВАС, са готови да го чуят!

Възрастта на информация донесе ново измерение, едно никога не сме имали на разположение преди. Ако още не сте го реализира, тя ми каза, време е!

Този път, ние сме в състояние да обедини World Wide !. И ние ще. И ние сме.

Усещам душата на всеки воин, който някога е живял и починал в ръцете на елита. Всички тях. Те всички са тук.

Някои вече го знаете, повечето не, но всички воля. Вселената не ще ви позволи да си почине, докато не поеме отговорността за определяне на това, което ние винаги сме им позволява да се направи, за да ни.

Елитът не са точно като нас в случай, че не сте забелязали. Налице е празен, празнота, дупка във всички "тях".

Светът наистина е САЩ срещу ГИ ситуация.

Може да вярваме, "всички ние сме едно" и някои духовно пробуждане е на хоризонта, но моля, знам това: Има два различни вида, които живеят заедно, тук, на земята. Хората. И половин породи.

И не, те не са форма измества влечугоподобни. Във всички начини, те са идентични с нас, с изключение на едно нещо.




Гласувай:
3



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: zahariada
Категория: Политика
Прочетен: 39758103
Постинги: 21940
Коментари: 21633
Гласове: 31017
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031