Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2011 07:38 - УРАААААА, СПЕЧЕЛИХ ЗЕЛЕНА КАРТА ЗА ЩАТИТЕ
Автор: yotovava Категория: Регионални   
Прочетен: 25653 Коментари: 59 Гласове:
-49

Последна промяна: 19.04.2011 08:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Връщам се късно вчера от водените от мен курсове и проверявам пощата. И, о, чудо!!!! Имейл, в който ме уведомяват, че, видите ли, вие, госпожо, сте спечелили зелена карта от лотарията Зелена карта, която се провежда всяка година. Следваха процедури, които да изпълня, като накрая завършваше с благата новина, че трябва да преведа $880 на някакъв адрес и да изпратя копие от плаженото на еди-кой си мейл.

After you send the payment follow the next steps :
a) Email copy/scan of the Western Union receipt at
usatravel.state.gov@usa.com

b) Email at
usatravel.state.gov@usa.com with the following details (you can find them on the money transfer receipt):

Звъннах на половинка да му рекна хубавата новина, ама той каза - Че за какво ни е Зелена карта, ни език знам, пък и да беше преди 10 години... Айде, ще говорим после.

Щур човек, рекох си, ще научи езика на място и продължих да градя планове за Америката. Но тъй като имам приятелка, която преди две години спечели и замина за Щатите, рекох си, няма да е зле да й се похваля. Междувременно се похвалих по скайпа на още пет-шест приятели, а някой се сети да ми каже да проверя в списъците на официалния сайт.
А там ме чакаше красива изненада:

http://bulgarian.bulgaria.usembassy.gov/pr_09242010a.html

Пазете се от измами. Някои интернет страници може да ви подведат с информацията, че са официалните страници, чрез които се провежда лотарията „Зелена карта”. Възможно е да Ви поискат такси за различни услуги, които обикновено са безплатни, когато се участва чрез официалния сайт на на Държавния департамент. Не се изисква никакво заплащане за попълване на електронния формуляр за участие в лотарията „Зелена карта”. Спечелилите ще бъдат уведомени след 1 май 2011 г. единствено чрез официалния сайтhttp://www.dvlottery.state.gov.  За тази цел не е необходимо да използват посредници. Инструкциите за участие на английски език са публикувани в интернет страницата на държавния департамент www.travel.state.gov.

 
ХЕХЕХЕХЕ, НА ВСИЧКИ ВЕСЕЛ ДЕН ОТ МЕН, А АКО СТЕ ПОЛУЧИЛИ ПОДОБНА РАДОСТНА НОВИНА - ПРОВЕРЕТЕ.




Гласувай:
22



Следващ постинг
Предишен постинг

1. katan - "Пазете се от измами."
19.04.2011 08:28
Е, поне за малко си повикала: "УРАААААА!"
Весел ден и на теб!:)))
цитирай
2. yotovava - Дааа, определено скачах от радост. Не че щях да се възползвам, но ДРУГО СИ Е :)))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 08:28
katan написа:
Е, поне за малко си повикала: "УРАААААА!"
Весел ден и на теб!:)))

цитирай
3. pevetsa - Усмивки Валя, аз пък и изобщо не и...
19.04.2011 08:32
Усмивки Валя, аз пък и изобщо не играя тази "игра", за Щатите, тук е моето място, тук е моят дом!
цитирай
4. tryn - Ако сте мераклии, Валя,
19.04.2011 08:33
пожелавам ви наистина да спечелите Зелена карта.
Но помислете какво ще работите в Щатите... :)))
цитирай
5. yotovava - Парадоксът е, че миналата година се бях засилила, но не изпратих задължителните снимки.
19.04.2011 08:35
pevetsa написа:
Усмивки Валя, аз пък и изобщо не играя тази "игра", за Щатите, тук е моето място, тук е моят дом!


Явно и тогава бях попаднала на посредници. Оттам ми имат данните, защото в писмото фигурираше цялото ми име и домашният ми телефон, заедно с адреса.
цитирай
6. yotovava - Хич вече май не сме мераклии, Ели, но пък друго си е така да се почвустваш един час като част от друг свят :))))))))))))))))))))))
19.04.2011 08:37
tryn написа:
пожелавам ви наистина да спечелите Зелена карта.
Но помислете какво ще работите в Щатите... :)))

цитирай
7. smile999 - Тъкмо се зарадвах, и си мислех да те ...
19.04.2011 09:21
Тъкмо се зарадвах, и си мислех да те питам, къде ще ходиш без нас, твоите приятели?! Такива маймуни, чудовища и най-вече пернати, дали ще намериш там, на голямата земя?
Уффф...успокоих се!
цитирай
8. yotovava - Аааа, къде ще ходя бе, Валка, ама друго си е да се порадваш малко :))))))))))))))) Не мога без вас,
19.04.2011 09:33
smile999 написа:
Тъкмо се зарадвах, и си мислех да те питам, къде ще ходиш без нас, твоите приятели?! Такива маймуни, чудовища и най-вече пернати, дали ще намериш там, на голямата земя?
Уффф...успокоих се!


както не мога без Полигорите, Рустамите, Щракалките, Танатосчетата и вся остальная....

Прегръдки и хубав ден от мен
цитирай
9. deleted-4udovi6teto - Хе-хе...
19.04.2011 10:29
Що бре, Валюше, не заминеш? Щеше да пращаш американски близалки на Паунчето Полигорчо, от тях му расте опашлето, за другото не съм сигурен! :-)))))))))))))
Чу
цитирай
10. yotovava - Идеята си я бива, Валери :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 10:36
4udovi6teto написа:
Що бре, Валюше, не заминеш? Щеше да пращаш американски близалки на Паунчето Полигорчо, от тях му расте опашлето, за другото не съм сигурен! :-)))))))))))))
Чу

цитирай
11. sande - Може да напишеш спокойно пътепис "До САЩ и обратно", придружен със снимки на Лас Вегас и други ...
19.04.2011 11:51
... интересни места.

Снимките знаеш откъде да ги вземеш.

Поздрави на хамериканците и хамериканките най-вече!
цитирай
12. yotovava - Може, Санде, трябва да напиша един постинг за това как ме зарибяваха от MySpace, вярвай ми, интгересно е :))))))))))))))))
19.04.2011 11:52
sande написа:
... интересни места.

Снимките знаеш откъде да ги вземеш.

Поздрави на хамериканците и хамериканките най-вече!

цитирай
13. mitkolrus - освен кратката радост
19.04.2011 12:06
подобни "печалби" могат да доведат и до непоправими последици.
И какво следва - да приемаме всичко с резерва и подозрение и да не можем да се зарадваме на нищо.
И да гледаме на нещата с усмивка.
цитирай
14. kikokinezi - Съжелявам, че си се радвала напр...
19.04.2011 12:09
Съжелявам, че си се радвала напразно. Всъщност, този "мозък", който е измислил тази измама, трябва да си ъпдейтне информацията, защото щатите вече съвсем не са желана дестинация. Казвам го опит. Лека седмица! :-)
цитирай
15. yotovava - Абе аз първо се израдвах, един час и половина се кефих на ситуацията, после здравият разум се върна в малоумката ми и проверих. :))))))))))))))))))))))
19.04.2011 12:09
mitkolrus написа:
подобни "печалби" могат да доведат и до непоправими последици.
И какво следва - да приемаме всичко с резерва и подозрение и да не можем да се зарадваме на нищо.
И да гледаме на нещата с усмивка.

цитирай
16. iliada - Хубав и без измами ден !
19.04.2011 12:10
И поздрави на Санде от мен!:))))))))))))))))
цитирай
17. yotovava - Виж, точно в момента това ми дойде твърде душеспасяващо, като надежда, бял гълъб. А важното е, че бях доволно разумна, та да преценя.:)))))))))
19.04.2011 12:10
kikokinezi написа:
Съжелявам, че си се радвала напразно. Всъщност, този "мозък", който е измислил тази измама, трябва да си ъпдейтне информацията, защото щатите вече съвсем не са желана дестинация. Казвам го опит. Лека седмица! :-)

цитирай
18. yotovava - Благодаря ти, Или, весел и без измами и за теб :))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 12:13
iliada написа:
И поздрави на Санде от мен!:))))))))))))))))

цитирай
19. karaiany - В схемите на мошениците има железна ...
19.04.2011 12:28
В схемите на мошениците има железна логiка: на всеки 1000 души се падат еди колко си глупаци ! Необходимо е само да ги пресееш - това е! Все някои ще прати пари !
Тази ми звучи къде по- достоверна...аз съм получавал е - мейл , че съм спечелил $2 000 000 от починал роднина в Судан !!! :)))))) - ха сега де: нито съм черен и не съм чул за роднини там , ама знаеш ли ? ....може и да съм пропуснал някoи - в края на краищата искат само $ 500 за " съдебни разноски ". Само в Австралия се "намериха " над 50 "наследници ", които изпратиха пари ....да си издирят " корените "...:))))) в края на краищата човешката глупост ( или алчност ) няма цвят , нали така ? :))))) Усмивкииии! :)))
цитирай
20. yotovava - И аз съм получавала подобни. Че от Майкрософт ли не беше, че откъде ли не беше. Затова първо си позволих да се порадвам, а после да проверя :)))) И да се посмея
19.04.2011 12:31
karaiany написа:
В схемите на мошениците има железна логiка: на всеки 1000 души се падат еди колко си глупаци ! Необходимо е само да ги пресееш - това е! Все някои ще прати пари !
Тази ми звучи къде по- достоверна...аз съм получавал е - мейл , че съм спечелил $2 000 000 от починал роднина в Судан !!! :)))))) - ха сега де: нито съм черен и не съм чул за роднини там , ама знаеш ли ? ....може и да съм пропуснал някoи - в края на краищата искат само $ 500 за " съдебни разноски ". Само в Австралия се "намериха " над 50 "наследници ", които изпратиха пари ....да си издирят " корените "...:))))) в края на краищата човешката глупост ( или алчност ) няма цвят , нали така ? :))))) Усмивкииии! :)))

цитирай
21. moreto66 - Не съжалявай
19.04.2011 14:26
Хич и не съжалявай, че не си спечелила. Живях там 4 години и се прибрах. В известна степен животът ми беше по-лек оттук, но макар и мръсничко, сивичко итъмничко, тук си ми харесва. Тук принадлежа. Няма друго място като дома..
Поздрави и се пази от измамниците!
цитирай
22. yotovava - Да си призная, трудно бих напуснала България, независимо как живея. Тук просто моят смях е истински. Както всичко друго.
19.04.2011 14:30
moreto66 написа:
Хич и не съжалявай, че не си спечелила. Живях там 4 години и се прибрах. В известна степен животът ми беше по-лек оттук, но макар и мръсничко, сивичко итъмничко, тук си ми харесва. Тук принадлежа. Няма друго място като дома..
Поздрави и се пази от измамниците!

цитирай
23. yotovava - Преди време се опитаха от MySpace да ме разибят, та затова разказвам тази история - БЪДЕТЕ НАЩРЕК И НЕ СЕ ДОВЕРЯВАЙТЕ С ЛЕКА РЪКА!
19.04.2011 14:53
djem написа:
Измамници има и тук в България и те никак не са малко. Та нали от това си докарват допълнителни доходи, също като телефонните измамници. Лошотое, че никой не може да ги хване и да ги разобличи поне публично и по телевизиите. Журналистите не се занимават с тези малоумници. За такива материали не плащат хонорари.
Все пак добре че си проверила. Хубав урок и за другите да знаят какво има в интернет и по пощите. Статистиката говори че най-големите измами стават в интернет - фирмите, посредниците, търговските представители, предприемачите излъгали хиляди жраждани с милиони левове и т.н.
Весел ден, Валя!

цитирай
24. blogena - ...
19.04.2011 15:07
Първо да се извиня, че се намесвам
в територията ти - но ме заинтригува заглавието
и за този вид измама дори не беше ми хрумвало...
Благодаря за което :) Поне да не мечтая и аз напразно ;)

...

После искам да вметна без да вземам
страна - на Полигор отдавна съм казала
мнението си за непрестанните му бълваници...
Но сега попадайки на неуместният според мен
коментар на Господин В.С./9. 4udovi6teto /- Хе-хе...

- виждам, че постоянно се палят нечии фитили ...
И вината няма как да е само у единя, ако беше
така отдавна да сте приключили безсмислената
разправия...

Извинявам се пак, че се намесих но не се сдържах...
цитирай
25. yotovava - Блогена, всеки има право да коментира, както иска - не казваш нищо за навика на Полигор да прави постинги от коментари.
19.04.2011 15:19
blogena написа:
Първо да се извиня, че се намесвам
в територията ти - но ме заинтригува заглавието
и за този вид измама дори не беше ми хрумвало...
Благодаря за което :) Поне да не мечтая и аз напразно ;)

...

После искам да вметна без да вземам
страна - на Полигор отдавна съм казала
мнението си за непрестанните му бълваници...
Но сега попадайки на неуместният според мен
коментар на Господин В.С./9. 4udovi6teto /- Хе-хе...

- виждам, че постоянно се палят нечии фитили ...
И вината няма как да е само у единя, ако беше
така отдавна да сте приключили безсмислената
разправия...

Извинявам се пак, че се намесих но не се сдържах...


Лично аз си мисля - каквото повикало, такова отговорило.
цитирай
26. dolsineq - Ами честито, Валя!. . . ;) Не само ...
19.04.2011 15:30
Ами честито, Валя! ... ;)
Не само гадна шега, а и скъпа. Добре направи, че я сподели. Моята майка и тя "спечели" един миксер /кухненски/, но заплати 50 лв...;)
цитирай
27. blogena - Казвам и съм го казала - вментах дори
19.04.2011 15:34
- но този вик в момента беше излишен (не по темата) и дано не го прочете,
защото пак ще има постинги и разправии...

Как пък не отстъпва никой - надвикват се, обаждат се ни в клин ни в ръкав...
Явно, нуждата не е едностранна ...
цитирай
28. yotovava - Важното е да споделяме, та повече хора да се предпазват. :)))))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 15:36
dolsineq написа:
Ами честито, Валя! ... ;)
Не само гадна шега, а и скъпа. Добре направи, че я сподели. Моята майка и тя "спечели" един миксер /кухненски/, но заплати 50 лв...;)

цитирай
29. yotovava - Така, ако имаш нещо за казване, направи го в твоя блог, тук темата е друга :))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 15:37
blogena написа:
- но този вик в момента беше излишен (не по темата) и дано не го прочете,
защото пак ще има постинги и разправии...

Как пък не отстъпва никой - надвикват се, обаждат се ни в клин ни в ръкав...
Явно, нуждата не е едностранна ...

цитирай
30. blogena - :)))
19.04.2011 15:55

30. yotovava - Така, ако имаш нещо за казване, направи го в твоя блог, тук темата е друга :))))))))))))))))))))))))
15:37

..................

Хах, казах си го вече ;)

По-добре да замина в Америка без зелена карта от колкото да се
занимавам с подобни блог-простотиии...

Зелен хайвер за зелена карта ;) - по темата :)))

Извинете ;)
цитирай
31. neprosvet - Как не се умориха тези хора с мину...
19.04.2011 15:55
Как не се умориха тези хора с минусите...и сега ...какво?...и в Америка няма да можеш да скриеш от тях, Валя! Как може такова нещо? Където и да погледнеш все някой търси "риби"...
Добре, че си минала на принципа"Проверявай - не се доверявай".
цитирай
32. yotovava - Оу, благодаря, че си разбрала най-накрая темата на той постинг :))))))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 15:57
blogena написа:

30. yotovava - Така, ако имаш нещо за казване, направи го в твоя блог, тук темата е друга :))))))))))))))))))))))))
15:37

..................

Хах, казах си го вече ;)

По-добре да замина в Америка без зелена карта от колкото да се
занимавам с подобни блог-простотиии...

Зелен хайвер за зелена карта ;) - по темата :)))

Извинете ;)

цитирай
33. yotovava - Минусите хич не ме притесняват, тук съм да споделям с приятели, които се оказват немалко :)))))))))))))))))
19.04.2011 15:59
neprosvet написа:
Как не се умориха тези хора с минусите...и сега ...какво?...и в Америка няма да можеш да скриеш от тях, Валя! Как може такова нещо? Където и да погледнеш все някой търси "риби"...
Добре, че си минала на принципа"Проверявай - не се доверявай".

цитирай
34. blogena - Пак ме предизвикваш да се обадя :)))
19.04.2011 16:05
Нали почнах по темата :

/ 25. blogena - ...
15:07 Първо да се извиня, че се намесвам
в територията ти - но ме заинтригува заглавието
и за този вид измама дори не беше ми хрумвало...
Благодаря за което :) Поне да не мечтая и аз напразно ;) /

............................

Другото си беше вметка ;)
Предизвикано от нещо не по темата ...
цитирай
35. ve6titsa - Това ми беше втората мисъл.
19.04.2011 16:41
Първата,че ще се запилееш на край света и няма да можем да те четем.Хайде добре дошла;)
цитирай
36. mikino - Преди дни и аз получих мейл с подобно ...
19.04.2011 16:53
Преди дни и аз получих мейл с подобно съдържание - обясняваха ми как съм спечелила зелена карта... ВЪХ, викам си, какво става? Не съм давала мейла си никъде по такива места. Погледнах го по-подробно. Обадих се в Консулството им и от там ми казаха, че всъщност това е вид спам... Да ги питам аз, кой ги контролира тия работи?
цитирай
37. pomiqrat - Приятно прекарване в държавата на ...
19.04.2011 17:16
Приятно прекарване в държавата на ГМО, терористите и приятно задлъжняване към Федерални рерзерв.

http://www.facebook.com/pages/%D0%90%D0%B7-%D0%BC%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%8F-%D0%A1%D0%90%D0%A9-I-hate-USA/216418915038910
цитирай
38. tera - Много си закъсняла! :)))
19.04.2011 19:04
Аз я спечелих преди около два месеца и вече се върнах! :)

http://tera.blog.bg/zabavlenie/2011/02/13/spechelih-zelena-karta-puknete-se-na-myka.685497

цитирай
39. apostapostoloff - Дори да беше истина...
19.04.2011 19:06
И какво? Отивате там, нямате жилище, нямате работа, езика не знаете и ако пушите, ще закъсате за цигари и ще установите, че една кутия там струва вече 6.5 долара! Взимате си кафенце- и то толкова. Ама е с вкус на негърска пот. И като се почне тя една- мътна и кървава...
цитирай
40. veseliak - Спихна сичките разподскачвачи с финала.
19.04.2011 19:30
Я тръгвай за Америчко, да му дойде на Горския музата и да се сопре да дебне де какво си казала и де не си го питала за коментара. Дааа... Това ше да е единственото спасение от досадниците, дето главната цел им е не да се доказват, а да доказват колко са глупави другите.
Желая ти зелена карта и високи доходи тамока. ;)
цитирай
41. zemaria - Благодаря, че сте написали този постинг
19.04.2011 19:38
Аз също получих подобно писмо и направих мини-блиц разследване. Вчера публикувах всичко по темата, с цел да предпазя повече хора от тази измама. За съьаление, аа имам забрана за първа страница и са го видели по-малко от 100 човека, така, че вие сте свършили тази народо-полезна работа. Още веднъж-10Х!
Ето моя пост http://zemaria.blog.bg/politika/2011/04/18/vnimanie-opasna-izmama.731712
цитирай
42. yotovava - Не ща да бягам бе, тук си ми е ... ами като у дома. Но моментът е такъв, че адски се израдвах, ама адски. Е, после слязох на земята :)))))))))))))))))
19.04.2011 19:47
ve6titsa написа:
Първата,че ще се запилееш на край света и няма да можем да те четем.Хайде добре дошла;)

цитирай
43. yotovava - Браво, чудесно си се сетила, жалкото е, че някои хора ще изгорят. Затова реших, че трябва да се напише този постинг.
19.04.2011 19:48
mikino написа:
Преди дни и аз получих мейл с подобно съдържание - обясняваха ми как съм спечелила зелена карта... ВЪХ, викам си, какво става? Не съм давала мейла си никъде по такива места. Погледнах го по-подробно. Обадих се в Консулството им и от там ми казаха, че всъщност това е вид спам... Да ги питам аз, кой ги контролира тия работи?

цитирай
44. yotovava - Ти що не четеш текста бе, човеко, ами ей така се разписваш :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 19:49
pomiqrat написа:
Приятно прекарване в държавата на ГМО, терористите и приятно задлъжняване към Федерални рерзерв.

http://www.facebook.com/pages/%D0%90%D0%B7-%D0%BC%D1%80%D0%B0%D0%B7%D1%8F-%D0%A1%D0%90%D0%A9-I-hate-USA/216418915038910

цитирай
45. yotovava - Точно същото и аз получих :))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 19:54
tera написа:
Аз я спечелих преди около два месеца и вече се върнах! :)

http://tera.blog.bg/zabavlenie/2011/02/13/spechelih-zelena-karta-puknete-se-na-myka.685497


цитирай
46. yotovava - Чакай, чакай, аз езика го пляскам перфектно, отделно съм и специалист, отделно имам приятели, които примерно да ме подслонят
19.04.2011 19:55
apostapostoloff написа:
И какво? Отивате там, нямате жилище, нямате работа, езика не знаете и ако пушите, ще закъсате за цигари и ще установите, че една кутия там струва вече 6.5 долара! Взимате си кафенце- и то толкова. Ама е с вкус на негърска пот. И като се почне тя една- мътна и кървава...



но не в това е проблемът, а в съвсем други неща. Мояга колежка отиде преди две години - и двамата работят, купиха си две коли на старо, така че не е така, както си мислиш.
цитирай
47. yotovava - ей затуй ще остана, да знаеш, Веселяко :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
19.04.2011 19:56
veseliak написа:
Я тръгвай за Америчко, да му дойде на Горския музата и да се сопре да дебне де какво си казала и де не си го питала за коментара. Дааа... Това ше да е единственото спасение от досадниците, дето главната цел им е не да се доказват, а да доказват колко са глупави другите.
Желая ти зелена карта и високи доходи тамока. ;)

цитирай
48. yotovava - радвам се, че съм била полезна, утре ще напиша как и от MySpace ме зарибяваха :))))))))))))))))))))))
19.04.2011 19:57
zemaria написа:
Аз също получих подобно писмо и направих мини-блиц разследване. Вчера публикувах всичко по темата, с цел да предпазя повече хора от тази измама. За съьаление, аа имам забрана за първа страница и са го видели по-малко от 100 човека, така, че вие сте свършили тази народо-полезна работа. Още веднъж-10Х!
Ето моя пост http://zemaria.blog.bg/politika/2011/04/18/vnimanie-opasna-izmama.731712

цитирай
49. анонимен - Чудовището, завалията,
19.04.2011 20:02
пак лае по мен от чужд блог. Толкова е жалък, милият.
цитирай
50. yotovava - А ти да не би да си пропуснал???
19.04.2011 20:25
polligor7 написа:
пак лае по мен от чужд блог. Толкова е жалък, милият.

цитирай
51. анонимен - Има безкрайно голяма разлика.
19.04.2011 20:40
Аз нямам модерация, за разлика от вас, и когато пиша против някого в постове той може да се защити.
А оня само в твоя блог и в тоя на катана ръмжи, в неговия се крие .
Чаткаш ли?
цитирай
52. razkazvachka - Хехехе! Познава се по няколко признака спамът -
19.04.2011 20:42
дават ти зелена карта, без да си кандидатствала,
искат ти пари,
неизбежно има някакви правописни грешки или адрес, който не е верен,
искат ти данни.

Аз лично предпочитам виза за многократно влизане-излизане - много скучна държава...
цитирай
53. yotovava - С Myspace беше доста гениално, признавам си, но истината е, че миналата година тръгнах да кандидатствам, но не изпратих снимки.
19.04.2011 20:45
razkazvachka написа:
дават ти зелена карта, без да си кандидатствала,
искат ти пари,
неизбежно има някакви правописни грешки или адрес, който не е верен,
искат ти данни.

Аз лично предпочитам виза за многократно влизане-излизане - много скучна държава...


Затова в първия момент рекох, че може би са прескочили тази подробност. Но нали с питане до Цариград се стига и аз реших да попитам. :)))))))))))))))))))
цитирай
54. gabar4eto - zdr
20.04.2011 00:18
Mili4kata mi i az taka predi deset godini , to4no togava izbuhbaha bliznacite i se bqh navil da dam 600 te dolara , i zvanah i az tuk tam i kato rabrah tezi koi sa vikam sega az idvam da vi digna ofisa -G-ne stanala e gre6ka , molm vi za izvinenie
цитирай
55. paranoia - пф
20.04.2011 00:22
Отегчих се още на текста, но си направих труда да прочета 2 или 3 комента. FUCK и пет да са били к'ва е разликата, ако не моеш да различиш SCAM от SPAM и за кво ти е благословията наречена Анлгийски Език след като имаш PUSSY! Легни на леглото, направи си краката на 2 без 10 и през прекрасното V можеш да видиш пътят нагоре в обществото в която страна си пожелаеш!
No hard feelings, babe!
цитирай
56. saadi - Каква драматична загуба
20.04.2011 02:46
за американската поезия ...
цитирай
57. yotovava - :))))))))))))))))))))
20.04.2011 08:24
gabar4eto написа:
Mili4kata mi i az taka predi deset godini , to4no togava izbuhbaha bliznacite i se bqh navil da dam 600 te dolara , i zvanah i az tuk tam i kato rabrah tezi koi sa vikam sega az idvam da vi digna ofisa -G-ne stanala e gre6ka , molm vi za izvinenie

цитирай
58. yotovava - В SPAM беше дарлинг, но проверявам пощата и там, защото се случва да попаднат други писма. Хайде, плувай, не е риба :)))))))))))))))))))))
20.04.2011 08:25
paranoia написа:
Отегчих се още на текста, но си направих труда да прочета 2 или 3 комента. FUCK и пет да са били к'ва е разликата, ако не моеш да различиш SCAM от SPAM и за кво ти е благословията наречена Анлгийски Език след като имаш PUSSY! Легни на леглото, направи си краката на 2 без 10 и през прекрасното V можеш да видиш пътят нагоре в обществото в която страна си пожелаеш!
No hard feelings, babe!

цитирай
59. yotovava - Вероятно, щом казваш :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
20.04.2011 08:26
saadi написа:
за американската поезия ...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: yotovava
Категория: Изкуство
Прочетен: 5194225
Постинги: 1288
Коментари: 21789
Гласове: 43519
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Блогрол